Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T13:04:18+01:00
To jest moje z lekcji .Nie wiem czy się rozczytasz

Proszę o naj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T13:31:14+01:00
Jacek soplica zasluguje na rehabilitacje poniewaz to jest to czlowiek dynamiczny ,czyli ze sie zmienia,z mlodego dzielnego mezczyzny zrobil sie pijak ktory po jakims czasie stal sie poboznym mnichem. zabil stolnika ale poczul wyrzuty sumienia,chcial wynagrodzic krzywdy.