Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T13:08:43+01:00
W obudowie naszego komputera znajduje się przycisk, którym włączamy komputer,następnie czekamy aż nam się załączy.Następnie włączamy monitor (taki dyży przycisk po prawej stronie) Jeżeli ktoś chce może też włączyć głośniki :) Jeżeli mam podział na osobne konta to wybieramy jeden z nich (może być podpisany imieniem). Jeżeli takiej opcji nie mamy to kompyter sam wehdzie już na nasz pulpit.. Następnie klikam na pulpicie na ikonę z internetem. Jeżeli już nam si załączy strona startowa u samej góry znajduje sie pasek narzędzi a nad nim pole do wpisania strony internetowej. klimay na nia i wpisujemy www.nasza-klasa.pl i klikamy an klawiaturze przycisk ENTER.


jak coś bd jeszcze trzeba było dopisać to poprawie.
8 4 8
2010-01-03T13:19:25+01:00
Włączamy komputer. gdy sie juz nam uruchomi, klikamy w menu startowe komputera i odszukujemy odpowiednio opisana ikonke przeglądarki. nastepnie klikamy w ikonke np Internet Explorer.otwiera sie okno przegladarki wraz z paskiem menu,narzedzi i paskiem adresu.w pasek adresu wpisujemy:www.nasza-klasa.pl ,po czym wciskamy klawisz "enter" na klawiaturze. ;]
4 3 4