Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T14:49:15+02:00
A) 2 do potęgi 7 razy 5 do potęgi 7 = 10⁷
b)1/2 do potęgi 2 razy 4 do potęgi 5 = 2⁻²*2⁶ = 2⁴
c)0,2 do potęgi 3 razy 10 do potęgi 3 = 5³
d)(-0,2) do potęgi 9 :0,01 do potęgi 9 = (-20)⁹
2009-09-17T15:03:37+02:00
A) = 10 do potęgi 7 = 10 000 000
b) = ????????????
c) = ( 0,2 razy 10)do potęgi 3 = 2 do potęgi 3 = 8
d) = [(-0.2) razy 0.01] do potęgi 9 = 512/1 000 000 000 razy 1 000 000 000 = 512