Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T14:33:38+02:00
Teofania to jest pojedynczy akt objawienia się Boga. Teofanie umacniają wiarę ludzi, przypominają o bliskości i dobroci Boga i o opiece jaką ich darzy.
15 4 15
2009-09-17T14:35:56+02:00
Teofania – w filozofii pojedynczy akt objawienia się Boga. Teofanie mają umacniać wiarę ludzi, przypominać im o bliskości i dobroci Boga, a także o opiece jaką ich darzy. Według KKK teofanie rozjaśniają treść obietnic dawanych ludziom przez Boga, można w nich zobaczyć i usłyszeć niewidzialnego Boga.

12 3 12
2009-09-17T14:44:51+02:00
W filozofii pojedynczy akt objawienia się Boga. Teofanie mają umacniać wiarę ludzi, przypominać im o bliskości i dobroci Boga, a także o opiece jaką ich darzy

Stary Testament


Nowy Testament
11 2 11