Odpowiedzi

2010-01-03T13:10:00+01:00
Średnica kół: 60cm
Trasa:1km=1000m
Obliczenia:1000:60=16.666666
Odpowiedź: Koła te na trasie 1km wykonają około szesnastu i pół obrotu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T13:10:34+01:00
Kolega nie ma racji ponieważ trzeba obliczyć obwód koła
O=0,6m*2*(pi)=3,77m
1000/3,77=265,27 obrotu
2 1 2
2010-01-03T14:53:16+01:00
2r = 60cm - średnica
r= 30cm

O= πr² = π(30cm)² = 900πcm² ≈ 2826cm²

1km = 100 000cm
100 000cm÷2826= 35,38...

38 pełnych obrotów i ok ⅖
1 1 1