Odpowiedzi

2010-01-03T13:17:01+01:00
2010-01-03T13:36:29+01:00
Chyba tak : 60/1h + 50/1h czyli 110/2h= 55 minut
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:29:32+01:00
Odpowiedzi nie można przedstawić dokładnie bo jest mało danych, więc czas na całej trasie określę jako 't'

v₁=60km/h
v₂=50km/h
s=? - to cała droga

s₁= v₁×t/2 = 60km/h × t/2= 30km × t/h
s₂= v₂ × t/2 = 50km/h × t/2 = 25km ×t/h

s= s₁+s₂=55km × t/h

Trochę dziwna jednostka wyszła ale gdyby wstawić czas to wszystko sie ładnie skróci i wyjdzie w kilometrach. :)
W drugiej odpowiedzi jest błąd z jednostkami