Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T13:20:19+01:00
Skrzypce-Piotr Pławner,Dawid i Igor Ojstracha
trąbka-Chris Botti,Tomasz Stańko,Sławomir Wabnyc
fortepian-Malicki Waldemar,Adam Makowicz,Paweł Przytocki
wiolączela-Andrzej Gębski,Andrzej Wróbel,Konstanty Andrzej Kulka
2010-01-03T13:23:54+01:00
Trąbka : Miles Davis,Chris Botti,Arturo Sandoval

Skrzypce: Niccolo Paganini, Henryk Wieniawski, Yehudi Menuhin, Isaac Stern,

Fortepian:Fryderyk Chopin , J.S Bach, Juliusz Zarębski

Wiolonczela : Karl Dawidow
David Popper
Pablo Casals
1 5 1