Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T13:13:20+01:00
Aby dobrze i zgranie wsółpracować np. w grupie należy wymieniać się pomysłami z rówieśnikami podejmować wsólne decyzje a także pójść na kompromis. w grupie nie można być upartym bo wtedy powstają kłótnie.
2010-01-03T13:13:34+01:00
-wyznaczyć wspólne cele
-podział obowiązków
-chęć osiągnięcia wspólnego celu
-jasno wypowiadać swoje zdanie
-przestrzeganie zasad(np.moralnych)
-rozwiązywanie niejasnych sytuacji
-nie reagowanie emocjonalnie na niepowodzenia
-chęć postępu