Odpowiedzi

2010-01-03T13:13:26+01:00
Dla nieugiętego, wiecznie walczącego wielkiego sportowca, ale przede wszystkim dla najlepszego kolegi z życzeniami dalszych sukcesów w sporcie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T13:17:04+01:00
Dla najlepszego kolegi...
Każdy odnosi swoje sukcesy, na polu prywatnym lub zawodowym...
Chciałbym aby ta dedykacja przypominała Ci o Twoim dobrym koledze, który zawsze w Ciebie wierzył i nie opuści w potrzebie...
Chcę aby ten upominek CIę zawsze motywował do ciężkiej pracy.
Aby sukcesy zawsze szły z Tobą w parze
Twój przyjaciel/kolega
...(swoje imie)