Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T13:17:49+01:00
Często podjęte decyzje mogą mieć wpływ na całe życie, więc należy je dobrze przemyśleć. Jeśli mamy kogoś bliskiego, to najlepiej zapytać go o radę. Powinno się rozważyć złe i dobre strony decyzji i wybrać tak, aby uzyskać jak najwięcej korzyści (by było jak najwięcej dobrych stron).
2010-01-03T13:19:53+01:00
Rozporządzić listę na strony negatywne i pozytywne czy decyzja którą należy podjąć jest właściwa .
Poradzić się przyjaciół , którzy są szczerzy wobec nas , oraz rodziny .

;-)