Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T13:34:22+01:00
Mitten in der Nacht
W srodku nocy

Da wurde mitten in der Nacht ein Kind geboren,
W srodku nocy narodzilo sie dziecie

da war mit einem Mal der Himmel nicht mehr fern,
gdy wowczas niebo nie bylo dalekie

da sang ein Engelschor: "Die Welt ist nicht verloren",
a aniolow chór "świat nie zginie" zaśpiewał wtedy

und über allem strahlte hell der Weihnachtsstern.
a gwiazda swiateczna zajasniala nad wszystkim

Da wurde dir und mir ein neues Licht gegeben,
Wtedy Tobie i mnie dane zostalo światło nowe

das unsre Herzen immer neu erwärmen kann,
które serca nasze może rozgrzać tylko na nowo

und wenn es dunkel wird für uns in diesem Leben,
a gdy stanie się nam ciemność w tym życiu

fängt es mit seiner ganzen Kraft zu leuchten an.
zacznie świecić całą swoją siła.

Bist du erwachsen oder noch klein? Das dürfte heute abend gar nicht wichtig sein.
Jesteś dorosły, czy jeszcze malcem? Tego wieczoru to bez znaczenia

Sind wir nicht alle ein Menschenkind, wann immer wir geboren sind?
Czyż nie jesteśmy wszyscy dziecmi czlowieczymi, kiedy sie rodzimy?

Bist du ein Junge oder ein Mann? War jede Frau nicht auch ein Mädchen irgendwann?
Jesteś chlopcem czy meżczyzna? Czyz kazda kobieta też nie była kiedyś dziewczynką?

Was uns für immer zusammenhält, das fühlen jetzt so viele Menschen auf der Welt.
To, co zawsze będzie nas jednoczyło, to odczuwają teraz ludzie na całym świecie.

Da wurde mitten in der Nacht ein Kind geboren ...
W srodku nocy narodzilo sie dziecie
2010-01-03T14:04:03+01:00
W środku nocy,
W środku nocy narodziło się dziecie,


gdy wówczas niebo nie było dalekie,
a aniołow chór "świat nie zginie" zaśpiewał wtedy,


a gwiazda świąteczna zajaśniała nad wszystkim,
Wtedy Tobie i mnie dane zostało światło nowe,


które serca nasze może rozgrzać tylko na nowo,
a gdy stanie się nam ciemność w tym życiu,


zacznie świecić całą swoją siłą.
Jesteś dorosły, czy jeszcze malcem ? Tego wieczoru to bez znaczenia ..


Czyż nie jesteśmy wszyscy dziećmi człowieczymi, kiedy się rodzimy ?
Jesteś chlopcem czy mężczyzną ? Czy każda kobieta też nie była kiedyś dziewczynką ?


To, co zawsze będzie nas jednoczyło, to odczuwają teraz ludzie na całym świecie.
W środku nocy narodziło się dziecię.

Pozdrawiam.