Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-17T15:06:22+02:00
A) -4(2x+1)≥-(x+1)
-8x-4+x-1≥0
-7x≥5//:(-7)
x≤-5/7
b) 3(2-x)>(4-2x)/3
6-3x>(4-2x)/3//*3
3(6-3x)>4-2x
18-9x>4-2x
-7x>-14
x<2
c) (1-3x)/2 -4≤(x+1)/5//*10
5(1-3x)-40≤2(x+1)
5-15x-40≤2x+2
-17x≤37//:(-17)
x≥-2 i 3/17
d) -0,2x-2(1+0,4x)≤-x
-0,2x-2-0,8x≤-x
-x-2≤-x
-2≤0 sprzeczne
  • Użytkownik Zadane
2009-09-17T15:20:22+02:00
A) -4(2x+1)≥-(x+1)
-8x-4≥-x-1
-8x+x≥-1+4
-7x≥3/:(-7)
x<-3/7

b) 3(2-x)>(4-2x)/3/*3
9(2-x)>(4-2x)
18-9x>4-2x
-9x+2x>4-18
-7x>-14/:(-7)
x<2

c) (1-3x)/2 -4≤(x+1)/5/*10
5(1-3x)-4*10<2(x+1)
5-15x-40<2x+2
-15x-2x<2-5+40
-17x<37/:(-17)
x>-37/17

d) d) -0,2x-2(1+0,4x)≤-x
0,2x-2-0,8<-x
-0,2-0,8+x<2
-x+x<2
0<2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T15:23:10+02:00
A)-4(2x+1)≥-(x+1)
-8x-4≥-x-1
-8x+x≥-1+4
-7x≥3
x≤-3/7

b) 3(2-x)>(4-2x)/3
6-3x>(4-2x)/3//*3
3(6-3x)>4-2x
18-9x>4-2x
-7x>-14
x<2

c) (1-3x)/2 -4≤(x+1)/5//*10
5(1-3x)-40≤2(x+1)
5-15x-40≤2x+2
-17x≤37//:(-17)
x≥-2 i 3/17

d) -0,2x-2(1+0,4x)≤-x
-0,2x-2-0,8x≤-x
-2≤-x+0,2x+0,8x
-2≤0