Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T13:33:30+01:00
Spotkanie czwartkowe to z Poniatowskim o ile pamiętam, tak?
To byli ludzie kultury i sztuki. Relacje były dobre, bo tworzyli dla Polski różne dzieła (utwory, obrazy .....) Wartości: patriotyzm, miłość do ojczyzny, oddanie jej.
2 4 2
2010-01-03T13:38:46+01:00
Relacje między uczestnikami spotkań czwartkowych były dobre.
Wartości jakie były dla nich najważniejsze to:
-patriotyzm
-miłość do ojczyzny
-honor
Liczę na naj:) :***
1 5 1