Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T13:33:51+01:00
Witaj Jezu. Jak się czujesz? Musiałem napisać do ciebie ten list, aby ci powiedzieć jak bardzo troszczę się o ciebie. Wczoraj widziałem cię, jak rozmawiałeś z przyjaciółmi. Czekałem na ciebie cały dzień mając nadzieję, że porozmawiasz też ze mną.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T13:33:58+01:00
Droga Babciu!

Wiesz, że długo oczekuję na przyjście Jezusa. Bardzo się cieszę, kiedy mnie odwiedza i nade mną czuwa jak i nad moją rodziną. Gdy Jezus nadchodzi jestem gotowa w każdej chwili. GDy nadchodzi adwent staram się jak najbardziej przygotować na przyjście pana Jezusa. Przygotowuję się solennie i dokładnie.
2010-01-03T17:03:58+01:00
OCZEKUJE NA CIEBIE
Czekam na ciebie jezu mój mały ciche błaganie ku niebu śle twojego przyjścia czeka świat cały!!!! wiec przyjdz i naprowadz nas na te odpowiednią drogę.









czekamy...