Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T13:30:39+01:00
Aby w zbiornikach wodnych pozostała odpowiednia liczba osobników potrzebnych do przetrwania gatunku.
2010-01-03T13:31:46+01:00
By nie doprowadzic do sytuacji wymierania gatunku. sa tez ograniczenia np tylko w czasie tarla by ryba mogla sie swobodnie rozmnazac
2010-01-03T13:33:24+01:00
Aby ryby, na skutek masowych połowów nie wyginęły, a w okresie składania ikry łowiąc jedną rybę, niszczyłoby się jeszcze jej potomstwo.
1 5 1