Odpowiedzi

2010-01-03T13:37:29+01:00
Moim zdaniem Zycie w celibacie jest potrzebne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T13:38:20+01:00
Myślę, ze nie, gdyż doszliśmy do takich czasów, że każdy i tak robi co chce. A osoba duchowna (ksiądz, zakonnica, zakonnik) i tak każdy robi swoje. Na 40 takich osób tylko z 2, 3 są z prawdziewgo powołania. I tu jest własnie problem, wtedy kościoł się 'sypie'.
ale z drugiej strony, należy podtrzymywać tadycję u tak dalej, więc..