1.Dopisz formę dopełniacza liczby pojedyńczej do następujących rzeczowników:
- owad
- zeszyt
- papier
- kot


2.Wpisz poprawne formy następujących rzeczowników:
- muzeum (narzędnik l.poj)
- sędzia (narzędnik l.poj)
- książe (miejscownik l.mn)
- mieszczanin ( Dopełniacz l.mn)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T15:22:12+02:00
- owadów
- zeszytu
- papieru
- kota
2.
-z muzeum
- z sędzią
- o księciach
- mieszczan
3 3 3
2009-09-17T15:28:17+02:00
Zad1
owadu
zeszytu
papieru
kota
zad2
z muzeum
z sędzią
o księciu
mieszczanina
2 1 2
2009-09-17T15:30:50+02:00
- owad owada
- zeszyt zeszytu
- papier papieru
- kot kota


- muzeum (narzędnik l.poj) muzeum
- sędzia (narzędnik l.poj) sędzią
- książe (miejscownik l.mn) o księciu
- mieszczanin ( Dopełniacz l.mn) mieszczanina
3 3 3