Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T13:48:21+01:00
Gdybym był Duchem i miał moc ostrzegania i dawania rad to zawędrował bym do ludzi, którzy potrzebują pomocy. By mogli zwierzyć się komuś ze swoich problemów. Ostrzegałbym też tych, którzy mogą wpaść w ciężkie problemy, żeby zastanowili się zanim zrobią coś, co trudno będzie odwołać, żeby nie mieli kłopotów.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T13:48:41+01:00
Gdybym był Duchem i miał moc ostrzegania i dawania rad to zawędrował bym do ludzi, którzy potrzebują pomocy. By mogli zwierzyć się komuś ze swoich problemów. Ostrzegałbym też tych, którzy mogą wpaść w ciężkie problemy, żeby zastanowili się zanim zrobią coś, co trudno będzie odwołać, żeby nie mieli kłopotów.