Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T13:50:14+01:00
8.00 pobudka
8.15 poranna toaleta
8.30 śniadanie
9.00 ubieranie choinki
10.00 sprzątanie stryszku i pokoi
12.00 pomoc rodzicom w kuchni
14.00 spacer z psem
14.30 uporządkowanie ubrań w własnym pokoju
15.15 mycie okien
18.00 pomoc w przyrządzaniu kolacji
18.30 kolacja
19.00 czytanie książki
20.00 oglądanie telewizji
22.00 wieczorna toaleta
22.20 sen
2010-01-03T13:55:39+01:00
I. Plan dnia codziennego:

0. Pobudka oraz śniadanie.
1. Poranna toaleta.
2. Wyjazd do szkoły/pracy.
3. Pobyt w szkole/pracy.
4. Powrót do domu.
5. Obiad.
6. Wspólne spędzanie czasu z rodziną.
7. Odrabianie pracy domowej - w przypadku uczniów.
8. Czas na relaks.
9. Kolacja.
10. Wieczorna toaleta.
11. Pójście spać.



II. Plan dnia w okresie świątecznym (przygotowania + Wigilia):

0. Pobudka oraz śniadanie.
1. Porządki w domu.
2. Świąteczne zakupy.
3. Wysyłanie ewentualnych 'kartek świątecznych' z życzeniami.
4. Przygotowywanie świątecznych potraw.
5. Chwila na odpoczynek.
6. Przygotowanie stołu do wieczerzy wigilijnej, wg rodzinnych tradycji (sianko pod obrusem, 12 potraw, itd).
7. Wspólna modlitwa oraz czytanie fragmentu Pisma Świętego przez głowę rodziny.
8. Dzielenie się opłatkiem wszystkich zebranych.
9. Konsumpcja przygotowanych potraw.
10. Rozmowy w gronie rodzinnym.
11. Rozdanie ewentualnych prezentów.
12. Wspólne śpiewanie kolend.
13. Czas na relaks.
14. PASTERKA ;)
2010-01-03T17:55:36+01:00
1. Wstanie z łóżka
2. Udanie się do toalety
3. Zjedzenie śniadania
4. Mycie zębów
5. Ubranie się
6. Wyjście do szkoły
7. Nauka w szkole ;p
8. Powrót do domu
9. Zjedzenie obiadu
10. Odrabianie lekcji
11. Nauka
12. Oglądanie telewizji
13. Zjedzenie kolacji
14. Wzięcie kąpieli
15. Pójście spać

1. Udział w rekolekcjach
2. Przygotowywanie jasełek
3. Odkurzanie mieszkania
4. Ogólne sprzątanie mieszkania
5. Zakupy przedświąteczne
6. Pomoc w przygotowywaniu jedzenia
7. Przygotowywanie stołu wigilijnego