Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T13:59:46+01:00
A)(2x)² × (-3x)= 4x² × (-3x)= -12x³
b)pierwiastek z 11× pierwiastek z 24
c)z czego te pierwiastki?
2010-01-03T14:01:18+01:00
2x² * (-3x) = -6x³
lub:
(2x)² * (-3x) = 4x² * (-3x) = -12x³
2√7 * 4√8 = 8√56
c) Pierwiastki 3. stopnia z czego?
wygląda to tak: (załóżmy, że znak pierwiasta w tym wypadku oznacza pierwiastek 3-ego stopnia)
-2√x * 2√y = -4√x*y