Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T13:58:38+01:00
6,5*18,3+16,75*18,3=118,95+306,525=425,475dag=4,25475kg
37kg-4,25475kg=32,74525kg
1 5 1
2010-01-03T14:00:22+01:00
6,5+16,75=23,25m
37-23,25=13,75m
13,75×18,3dag=251,625dag
2010-01-03T15:15:06+01:00
16 3/4 = 16,75
6,5 + 16,75 = 23,25

18,3 x 23 = 420,9 dag
18,3 x 0,25 = 4,575 dag
420,9 + 4,575 = 425,475 dag

425,475 dag = 0,043 kg (w przybliżeniu do tysięcznych)
37kg - 0,043kg = 36,957kg

Reszta drutu w zwoju ważyła 36,957kg.