Odpowiedzi

2010-01-03T13:59:34+01:00
Dlatego byśmy mogli wiedzieć na jakiej ulicy mieszkamy ub gdzie ma nas taxówka zawieźć:*
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:00:00+01:00
Żeby je rozróżniać i łatwiej adresować np. listy , lub też żeby samemu trafić w dobre, prawidłowe miejsce.
1 5 1
2010-01-03T14:00:52+01:00
Żeby łatwiej można było trafuic na daną ulicę. pomagają orientować się w terenie. Sa również po to by uchonorować innych. Np postać Jana Pawła 2.
Obszar który ma nazwę ulicy może też mieć jakąś historie którą ta nazwa podkreśla i upamiętnia
1 5 1