Odpowiedzi

2010-01-03T14:02:59+01:00
J. niemiecki to naprawdę Ciekawa lekcja , która przyda nam się na przyszłości , gdy np pojedziemy na wycieczkę do Berlina .
Na lekcji głównie czytamy rozmówi , teksty oraz uczymy się słówek dzięki których będziemy potrafili tworzyć zdania . Nigdy się nie nudzimy i nie boimy się tych zajęć , bo wszyscy się regularnie uczymy i dostajemy pozytywne oceny .

Żadnego załącznika nie wiedzę więc nie ma z tymi słowami .
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:39:08+01:00
In der Schule im Deutschunterricht wir oft lessen Bücher, üben Grammatik, Aussprache, erklären Grammatik, hören Kassetten, Texte, schreiben Texte, Briefe, Diktate, kennen lernen Regeln , viel deutsch sprechen, lernen und üben neuen Wortschatz.

W szkole na lekcji niemieckiego często czytamy książki, ćwiczymy gramatykę, wymowę, wyjaśniamy zasady gramatyczne, słuchamy kaset, tekstów, piszemy teksty, listy, dyktanda, poznajemy reguły, mówimy dużo po niemiecku, uczymy się i ćwiczymy nowe słownictwo.
4 5 4