Odpowiedzi

2010-01-03T14:02:37+01:00
Najwyższe wydmy nad polskim Bałtykiem znajdują się na terenie Słowińskiego Parku Narodowego. Najwyższa z nich, Łącka Góra osiąga 42 m n.p.m.
15 4 15
2010-01-03T14:05:02+01:00
Największe wydmy znajdują się słowiańskim parku narodowym.Jest położony w środkowej części polskiego wybrzeża, w województwie pomorskim.Wysokość wydmy wynosi od 25m do 35 m
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:34:40+01:00
Najwyższe wydmy nad polskim Bałtykiem znajdują się na terenie Słowińskiego Parku Narodowego. Najwyższa z nich,osiąga 42 m n.p.m.
Liczę na naj:) :***
13 5 13