Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:12:36+01:00
Rekolekcje adwentowe to czas,w którym przygotowujemy się na przyjście Pana Jezusa Zbawiciela.Możemy wtedy wysłuchać nauki rekolekcjonistow i osobiście przygotować sie poprzez spowiedź i wyciszenie aby podczas świąt Bożego Narodzenia móc w pełni radować się z przyjścia Jezusa.
2010-01-03T15:14:08+01:00
"Jesteśmy jedni dla drugich pielgrzymami, którzy różnymi drogami zdążają w trudzie na to samo spotkanie."
Rekolekcje adwentowe dla mnie był to szczególny czas pogłębionej modlitwy, która pomogła mi lepiej poznać Pana Boga, siebie, innych ludzi oraz wzajemne relacje.Od tych rekolekcji zmieniłam swoje życie zaczełam częściej sięgać po księgę życia którą jest pismo święte , staram sie nie zapominać o modlitwie rannej jak i wieczornej i zblizyłąm sie ogólnie do Boga wiem że z nim bezdie Mi lżej dzwigać Krzyże które postawi na mojej drodze.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T15:52:08+01:00
Rekolekcje Adwentowe to czas wyciszenia i oczekiwania na przyjście Pana Jezusa do naszych serc. Powinniśmy w tym czasie słuchać mniej hucznej muzyki, więcej się modlić i wymyślić sobie jakieś postanowienia adwentowe np: że będzie się jadło mniej słodyczy albo będzie się oglądało mniej telewizji itp