Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T15:31:06+02:00
A) Musisz obliczyć objętość i wymnożyć razy gęstość
b) To jest sześcian więc wszystkie boki ma równe (pudełko o bokach kwadratowych)
a - długość boku = 2 cm
ro-gęstość - 8,93 g/cm
V- objętość = a*a*a = a³ =2³=8 cm³

m - masa = ?

m = ro*V

m=8,93 * 8 [g/cm³ * cm³] =71,44 g
2009-09-17T15:36:22+02:00
V=objętość
V=a*a*a=
V=2³=8 cm³
d=gęstość
d=8,93 g/cm³
d=m/V
m=d*V
m=(8,93 g/cm³)*8 cm³=71,44g