Uporządkuj szeregi wyrazów według stopnia intemsywnoścui cech.

1. jaskrawy, rażący, oślepiający
2. ogólnie, zwykle, powszechnie
3. przedsiębiorczy, obrotny, aktywny
4. łapczywy, żarłoczny, zachłanny
5. majestatycznie, godnie, poważnie

2

Odpowiedzi

2010-01-03T14:07:45+01:00
1. jaskrawy, rażący, oślepiający
2. ogólnie, powszechnie, zwykle
3. aktywny, obrotny, przedsiębiorczy
4. Zachłanny, łapczywy, żarłoczny
5. poważnie, godnie, majestatycznie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:23:04+01:00
1 jaskrawy razacy oslepiajacy
2 zwykle ogolnie powszechnie
3aktywny obrotny przedsiebiorczy
4zachlanny lapczywy zarloczny
5 powaznie godnie majestatycznie
1 5 1