Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:32:27+01:00
Prawdziwe:
- gród Kruszwica
- jezioro Gopło
- zwyczaj postrzyżyn

Nieprawdziwe:
- zdradziecka uczta
- atak myszy
- tajemniczy goście i ich wróżba
2010-01-03T14:38:16+01:00
Rzeczywiste-miejscowość gniezno kruszwica ,popiel ,jezioro gopło ,surowe i groźne żądy popiela ,wieża,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,wymyślone-myszy wylęgające się z ciał potopionych stryjów, myszy pragnęły zemsty