Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:19:18+01:00
Spokojne dziecko
nikłe zainteresowanie
gęsty las
pospolity okaz
hojny człowiek
obfita porcja
łagodna przyprawa
tępa piła
delikatny zapach
pozdrawiam
2010-01-03T14:34:54+01:00
Żywe dziecko – niemrawe, spokojne, grzeczne dziecko
żywe zainteresowanie – nikłe, nieznaczne, słabe zainteresowanie

rzadki las - gęsty las
rzadki okaz – typowy, klasyczny, pospolity, powszechny, niewyszukany okaz

skąpy człowiek – hojny, szczodry człowiek
skąpa porcja - obfita porcja

ostra przyprawa - łagodna przyprawa
ostra piła – tępa, nieostra piła
ostry zapach – delikatny, łagodny, subtelny zapach