Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:16:57+01:00
Skorupiaki odżywiają się bardzo zróżnicowanym pokarmem. Są wśród nich mięsożercy, roślinożercy i wszystkożercy, a biorąc pod uwagę sposoby pobierania pokarmu – drapieżniki, saprofagi, filtratory i pasożyty zwierząt wodnych (zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne).
8 3 8
2010-01-03T14:18:13+01:00
Skorupiaki mogą być roślinożerne, mięsożerne, wszystkożerne lub padlinożerne. Same bywają pokarmem dla wielu większych zwierząt, między innymi ryb i wielorybów.
7 3 7
2010-01-03T14:21:04+01:00
Wiem, że one odfiltrowują drobne cząstki pokarmowe z wody i żywią szczątkami roslin, zwierząt i glonów;)
7 3 7