Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:29:20+01:00
Graficzne:
jpg.
gif.
tmp.
tiff.
cdr.
png.
jpeg.
drw.
teks arkuszy:
xls.
xlsx.
ods.
pds.
wykonawca:
exe.
com.


Mam nadzieje,że pomogłam ;]

i jeszcze znam tekstowe:
doc.
rtf.
odt.
2010-01-03T14:41:39+01:00
1.Rozszerzenia
wymień jakie są
garf. standardowe :
-JPEG
-.JPG
-.GIF
-.PNG
-.CDR
-.TMP
teks arkuszy:
-kalkulacyjnego
- .XLSX
- .XLS
- .PDS
wykonawca
-STWD
- .COM
- .EXE

a co do tych pozostałych to znam .DOC , .DOCX., .XLSM, .XLSB.

Pozdrawiam :)
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T14:46:00+01:00
Graficzne:
jpg.
jFiF.
tmp.
tiff.
cdr.
png.
bmp.
dib.
teks arkuszy:
xls.
xlsx.
ods.
pds.