Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:31:28+01:00
Funkcja jest malejąca, gdy współczynnik kierunkowy a jest ujemny
tutaj: y=-x+1
y=-1x+1
a=-1, więc funkcja jest malejąca :)
2010-01-03T14:32:36+01:00
Funkcja y= -x + 1 jest malejąca ponieważ przed X stoi znak ujemny czyli minus
2010-01-03T14:44:08+01:00
Y= -x + 1
zrób tabelkę:
x - 0 1 2
y - 1 0 -1

zaznacz punkty na osi.
jest to funkcja malejąca ponieważ przechodzi przez ćwiartkę I i IV .