Odpowiedzi

2010-01-03T14:29:55+01:00
3 szklanki milosci szklanka ciepla 2 szklanki zrozumienia szczypta czulosci i garsc wspolczucia, worek humoru ;)wszystko pomieszac i dobrze wykorzystac
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:34:05+01:00
Składniki:
-dobry humor
-szczypta miłości
-szlanka przyjaźni
-odrobina radości i szklanka współpracy
-trochę zaangażowania
-szczyptę czułości a także troszeczkę ciepła


przyrządzenie:
Wsypać do miski dobry humor potem szklankę przyjaźni i szklankę współpracy dobrze wymieszać.Po dwuminutowym mieszaniu w sypać resztę składników i dobrze wymieszać.

Miłego gotowania i udanego Bożego Narodzenia:)


PS Jak by coś to pisz na prywatnej wiadomości:):):)
2 2 2