1.Uzupełnij ;)
6dm=___cm
40dm=___cm
18m=__cm
500m=___cm
9km=___m
290km=___m
90cm=___dm
400cm=___dm
800cm=____m
20 500cm=___m
6000m=_____km
50 000 000m=____km

2. Most na Wiśle w Płocku ma długość 1km 200m i jest dłuższy od mostu w Grudziądzu o 102m. Jaką długość ma most w grudziądzu?

Daje za te dwa zadanka wszystkie moje punkty xD

P.S. Kto jest dobry z matmy i jest chętny udzielić mi korepetycji przez GG ;) Niech się odezwie prywatnie ;DD
Jestem w czwartej klasie ;P

3

Odpowiedzi

2010-01-03T14:33:30+01:00
6dm=60cm
40dm=400cm
18m=1800cm
500m=50000cm
9km=9000cm
290km=29000m
90cm=9dm
400cm=40dm
800cm=8m
20 500cm=205m
6000m=6km
50 000 000m=500km

1km200m-102m=1km98m
ODP.:Most w grudziądzu ma 1km i 98m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:37:51+01:00
1.
6dm=60cm
40dm=400cm
18m=1800cm
500m=50000cm
9km=9000m
290km=29000m
90cm=9dm
400cm=40dm
800cm=8m
20 500cm=20.5m
6000m=6km
50 000 000m=500km

2.
1200m-102m=1098m
2010-01-03T14:43:47+01:00
6dm=60cm
40dm=400cm
18m=1800cm
500m=50000cm
9km=9000m
290km=29000m
90cm=9dm
400cm=40dm
800cm=8m
20 500cm=205m
6000m=6_km
50 000 000m=500km

Zad.2.

1200m-102m=1098m