Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:39:42+01:00
A)24% liczby 37
24*37/100=8,88

b) 16% liczby 24,40
16*24,40/100=3,904

c)33% liczby 13,60
33*13,60/100=4,488

d)15% liczby 31,90
15*31,90/100=4,785

e)19% liczby 19,80
19*19,80/100=3,762

pozdrawiam
oczekuję najjjj
1 5 1
2010-01-03T15:00:29+01:00
24% * 37 = 24/100 * 37 =8,88
16% * 24,4 = 16/100 *24,4 = 3,904
33% *13,6 = 33/100 * 13,6 = 4,488
15% * 31,9 = 15/100 * 31,9= 4,785
19% * 19,8 = 19/100 * 19,8 = 3,762
2010-01-03T15:11:20+01:00
24% liczby 37= 0,24x37=8,88
16% liczby 24,40=0,16x24,4=3,904
33% liczby 13,60=0,33x13,6=4,488
15% liczby 31,90=0,15x31,9=4,785
19% liczby 19,80=0,19x19,8=3,762