Odpowiedzi

2010-01-03T14:35:37+01:00
Tak zmieszczą sie przedstaw to sobie graficznie i bedziesz wiedziała;)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:36:34+01:00
Odp: Tak, zmieszczą się.
Można narysować okrąg o średnicy 24 i w środku okręgi o średnicach 10cm.
1 5 1
2010-01-03T14:47:57+01:00
Tak
Przedstawienie graficzne tego zdania będzie najlepsze. Narysowałam i wyszło, że akurat na styk się zmieszczą
1 5 1