Krzyżówka. ;(

1. A(n)...works in a school <7 kratek>
2. Magdalena Wrobel is a(n)... <5 kratek>
3. A(n) ... works in an office. <9 kratek>
4. A(n) ... plays an instrument . <8 kratek>
5. A(n) ... desings buildings. <9 kratek>
6. A(n) ... works in a hospital. <6 kratek>
7. A waitress or ... works in a restaurant. <6 kratek >

Kompletnie nie wiem o co w tym chodzi ;(
to co napisałam w <> kratek oznacza ze tyle jest tych krateczek w kzyzowce.!
Pomózcie prosze ^^

3

Odpowiedzi

2010-01-03T14:41:38+01:00
1 Teacher
2 model
3 Officeman
4 musician
5
6 doctor
7
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T14:41:44+01:00
1. teacher
2. model
3. secretary
4. nie wiem .
5. architect
6. doctor
7. waiter

Powodzenia .
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:43:15+01:00
1. teacher
2. model
3. secretary
4. musician
5. architect
6. doctor
7. waiter
2 5 2