Odpowiedzi

2010-01-03T14:39:53+01:00
Stosowanie nawozow i odzywek,podlewanie roslin,zraszanie rosli,duzo slonca,i przestrzeni
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:45:10+01:00
-nawozy sztuczne
-nawozy naturalne
-zapewnienie naturalnego oświetlenia (słonecznego)
-częste pielenie chwastow które uniemożliwiają wzrost roślinom,i dostęp do soli mineralnych zawartych w glebie,
-ochrona przed szkodnikami, stosowanie opryskow
-zapewnienie roslinom jak najlepszej gleby
-krzyżowanie gatunków najbardziej wydajnych,
-ochrona roślin przed mrozem
-umiejętność rozsadzania roślin np. z pędów lub gałązek,
-odpowiednie nawodnienie