Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:41:21+01:00
A) Jest to strona stronna czynna.
Od dziś na stołowce są myte naczynia przez młodych chłopców.(<--- zamiana na stronę bierną)

b) Jest to strona bierna.
Przeczkolaki od rana budują zamki z klocków. (<---zamiana na stronę czynną)
2010-01-03T14:41:51+01:00
A)młodzi chłopcy myją naczynia od dziś na stołówce - strona czynna
od dzis na stołówce naczynia są myte przez młodych chłopców.-strona bierna

b)od rana zamki z klocków są budowane przez przedszkolaków -strona bierna
Przedszkolaki od rana budują zamki z klocków.-strona czynna


2010-01-03T14:43:39+01:00
A) młodzi chłopcy myją naczynia od dziś na stołówce. - strona czynna
Od dziś naczynia na stołówce są myte przez młodych chłopców.- strona bierna
b) Od rana zamki z klocków są budowane przez przedszkolaków. - strona bierna
Przedszkolaki od rana budują zamki z klocków. - strona czynna