Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:43:24+01:00
150cm²:6=25cm²
a=5cm
V=25cm²*5cm=125cm³
9 2 9
2010-01-03T14:43:56+01:00
Pole powierzchni sześcianu wynosi 150 cm kwadratowych
Pc=a kwadrat*6
150= a kwadrat*6
a kwadrat=25
a=5cm

a-krawędż

Obj=a szcześcian
Obj=5*5*5=125cm sześciennych
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T14:45:20+01:00
A- bok
V- objętość
P= 6 x a²
150 = 6 x a² | :6
25 = a²
a = 5 cm

V= a³
V= 5³
V= 125cm³
2 4 2