Odpowiedzi

2010-01-03T14:45:41+01:00
U=6V
I=0,3A
P=?
P=U*J
P=6V*0,3A=1,8W
U=6V+50%6V=6V+0,5*6V=6V+3V=9V
P=9V*0,3A=2,7W
1 1 1
2010-01-03T14:47:55+01:00
Moc=p=U*I
p=6v*0,3A=2w
2w +50%=2w=1w=3w
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:51:24+01:00
Cześć ;) Myśle, że to będzie tak ;) :

piszesz .. :

DANE:
U = 6V po zwiększeniu mocy o 50% wyjdzie 9V
I = 0,3 A

SZUKANE:

P = ? ( moc )

Piszesz wzór na moc czyli P=U x I ( napięcie razy natężenie ) i musisz wyprowadzić jednostke czyli ( P=U x I [ 1V x 1A ] [ 1 om ]

potem podstawiasz do wzoru: P = 9 x 0,3 = 2,7 OM ( TYLKO PAMIĘTAJ O ZNACZKU )

ODP: po zwiększeniu mocy o 50% żąrówka wydziela moc 2,7 om.


myśle, że dobrze ;)

Pozdrawiam ;)