Dwanaście jednakowych skrzynek z wiśniami waży razem 228 kg. W każdej skrzynce jest 17 kg wiśni. Ile waży pusta skrzynka?

drugie zadanie:
Podziel najmniejszą liczbę czterocyfrową przez 60.

3
To łatwe nie umiesz tego? Tylko marnujesz punkty ,a tylko wystarczyło pomyśleć

Odpowiedzi

2010-01-03T14:45:22+01:00
Pusta skrzynka waży 2 kg..

Rozwiązanie:
228:12=19
A w każdej skrzynce jest 17 kg wiśni więc trzeba to odjąć.
19-17=2
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:47:07+01:00
228÷12=19
19-17=2kg-waży pusta skrzynka


1000÷60=16.040
3 3 3
2010-01-03T14:47:29+01:00
12*17=204-kg wiśni
228-204=24 waga 12 pustych skrzynek
24/12=2 waga jednej skrzynki
odp. jedna skrzynka waży 2kg


1000/60=16, 6666666
2 3 2