Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:22:17+01:00
Oddychanie tlenowe: Oddychanie beztlenowe:
-zysk energetyczny : 36 ATP -2 ATP
- substrat oddechowy: glukoza - glukoza
-Glikoliza, utlenianie pirogronianu -glikoza i redukcja jej produktu
do aktywnego octanu, cykl Krebsa,
łańcuch oddechowy


Mam nadzieje, ze pomoglam chociaz troszeczke ;)
3 5 3
2010-01-03T15:30:07+01:00
Oddychanie tlenowe:
substrat oddechowy: glukoza
zysk energetyczny: 36 ATP
substrat utleniania: całkowity
etapy oddychania: glikoliza, utlenianie pirogronianu do
aktywnego octanu, cykl Krebsa, łańcuch oddechowy
miejsce przebiegu w komórce: cytoplazma, mitochondria


Oddychania beztlenowe:
1. glukoza
2. 2ATP
3. niewielki
4. glikoliza + redukcja jej produktu
5. cytoplazma
2 3 2