Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-04T08:12:18+01:00
1)Jak odpędzić nieszczęścia?
Aby w przyszłym roku nam się szczęściło należy wykonać dwa zadania. Po pierwsze na małych karteczkach napisać wszystko to czego chcielibyśmy uniknąć po pierwszym stycznia. Następnie kartki zawiesić na drzewie niezbyt mocno je przymocowując. Rankiem sprawdzamy, które kartki strącił wiatr. Jeśli wszystkie, to pomyślność zapewniona. Równie ważne jest, aby pan domu, tuż po wybiciu godziny 24 otworzył drzwi mieszkania i wypuścił stary rok wraz z jego problemami i wpuścił nowy, który nie jest obarczony żadnym negatywnym bagażem. Dla pewności należy 1 stycznia nakręcić wszystkie domowe zegary, a tych, w których są baterie wymienić je na nowe.
2) Co zrobić, żeby spełniły się marzenia?
Przygotuj dwanaście rodzynek i dwanaście minut przed północą zaczynaj je zjadać tak, aby każda rodzynka była połykana co minutę. Wkładając rodzynkę do ust pomyśl życzenie, które ma w przyszłym roku się spełnić. Pamiętaj jednak, że życzeń musi być 12, bo jedno mniej niweczy wszystkie zabiegi.
3)Jeśli dziewczyna wstając z łóżka w Dzień Nowego Roku, wyjrzy przez okno sypialni i ujrzy przechodzącego mężczyznę, wówczas może liczyć, że przed upływem Nowego Roku wyjdzie za mąż.
2010-01-04T11:07:34+01:00
Noworoczna wróżba - pierwsza - Jak poznać szczęśliwe miesiące?

31 grudnia można wywróżyć sobie, które przyszłoroczne miesiące będą szczęśliwe, a które nie. W tym celu stawiamy w kręgu 12 zapalonych świec. Oczywiście zachowujemy daleko idące środki bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Następnie przeskakujemy przez każdą ze świec, ale tak, aby się nie zatrzymać. Jeżeli świeca nie zgaśnie i nie przewróci się, to możemy mieć pewność, że ten miesiąc będzie dla nas udany.
Noworoczna wróżba - druga - Makowe kuszenie płci przeciwnej

Czasami trzeba dmuchać na zimne i zapewnić sobie powodzenie u płci odmiennej w przyszłym roku. W tym celu przed wyjściem na zabawę sylwestrową nasyp do butów kilka ziarenek maku. Nie sprawdzałam, ale podobno działa!
Noworoczna wróżba - trzecia - Czy czeka Cię zmiana stanu cywilnego?

Jeśli chcesz się dowiedzieć czy zmienisz stan cywilny wstań wcześnie rano w Nowy Rok i wyjrzyj przez okno. Jesteś kobietą, a ujrzysz mężczyznę, to zamążpójście murowane. Jesteś mężczyzną, a zobaczysz kobietę, bez dwóch zdań niebawem się ożenisz. Oczywiście liczy się tylko ta osoba, którą zauważyliśmy jako pierwszą.
Noworoczne wróżby - czwarta - Jak odpędzić nieszczęścia?

Aby w przyszłym roku nam się szczęściło należy wykonać dwa zadania. Po pierwsze na małych karteczkach napisać wszystko to czego chcielibyśmy uniknąć po pierwszym stycznia. Następnie kartki zawiesić na drzewie niezbyt mocno je przymocowując. Rankiem sprawdzamy, które kartki strącił wiatr. Jeśli wszystkie, to pomyślność zapewniona. Równie ważne jest, aby pan domu, tuż po wybiciu godziny 24 otworzył drzwi mieszkania i wypuścił stary rok wraz z jego problemami i wpuścił nowy, który nie jest obarczony żadnym negatywnym bagażem. Dla pewności należy 1 stycznia nakręcić wszystkie domowe zegary, a tych, w których są baterie wymienić je na nowe.
Noworoczne wróżby - piąta - Jeśli marzysz o podróżach

Każdy kto chce w przyszłym roku wyjechać w podróż, zwiedzać nieznane zakątki świata lub choćby spędzić urlop daleko od domu powinien między 23 a 24 wziąć walizkę wypełnioną ubraniami i trzymając ją w ręku trzykrotnie obejść największy pokój w mieszkaniu.
Noworoczne wróżby - szósta - Co zrobić, żeby spełniły się marzenia?

Przygotuj dwanaście rodzynek i dwanaście minut przed północą zaczynaj je zjadać tak, aby każda rodzynka była połykana co minutę. Wkładając rodzynkę do ust pomyśl życzenie, które ma w przyszłym roku się spełnić. Pamiętaj jednak, że życzeń musi być 12, bo jedno mniej niweczy wszystkie zabiegi.
Noworoczne wróżby - siódma - Przepowiednia z jajka

Dokładnie o północy wrzuć do szklanki z zimną wodą jajko, a szklankę ustaw na podłodze. Odczytywanie znaków rozpocznij dokładnie o 12 w Nowy Rok. Jeśli:

- na jajku pojawi się dużo bąbelków powietrza, to znak, że rok będzie pomyślny pod względem finansowym;

- na jajku będzie ledwie kilka bąbelków powietrza, to w tym roku będzie nam brakować pieniędzy
1 5 1
2010-01-04T11:31:21+01:00
1) JAK POZNAĆ SZCZĘŚLIWE MIESIĄCE-
-ustawiamy 12 zapalonych świec w kręgu , następnie przeskakujemy przez nie aby nie zgasły i żeby się nie zatrzymać. Jeżeli świece nie zgasną i się nie przewrócą , to znaczy że miesiące będą dla nas pomyślne.

2) JAK ODPĘDZIĆ NIESZCZĘŚCIA -
-na małych karteczkach piszemy to czego chcemy uniknąć po 1 stycznia , kartki wieszamy na drzewie niezbyt mocno je umocowując. Rano sprawdzamy , które kartki strącił wiatr , jeśli wszystkie to rok będzie pomyślny.

3) PRZEPOWIEDNIA Z JAJKA -
-o północy wbijamy jajko do szklanki z zimną wodą , szklankę ustawiamy na podłodze , jeśli na jajku pojawia się dużo bąbelków powietrza , to znak że rok będzie pomyślny pod względem finansowym , a jeżeli będzie mało bąbelków , to znak że będzie brakować pieniędzy.

4) CO ZROBIĆ ABY SPEŁNIŁY SIĘ MARZENIA-
-trzeba przygotować 12 rodzynek , i 12 minut przed północą trzeba zacząć je zjadać , każda rodzynka to jedno życzenie na minutę. Musi ich być 12 aby wszystkie się spełniły.

5)MARZENIA O PODRÓŻACH-
-aby wyjechać w podróż to między godziną 23 a 24 trzeba wziąć walizkę wypełnioną ubraniami i trzymając ją w ręku , obejść największy pokój trzykrotnie.
1 1 1