Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:54:19+01:00
W strefie umiarkowanej poniewaz jest to najlepsza strefa klimatyczan dla rozwoju organizmow.ma wiele roznych czynnikow sprzyjajacych rozwojowi roznych gatunkow.nie ma wielkich wahan temperatur oraz opadow .najbardziej przyjazna dla otoczenia.
2010-01-03T17:00:59+01:00
W strefie umiarkowanej ponieważ występują tam pory roku i nie ma dużych wahań temperatury.W strefie międzyzwrotnikowej jest bardzo ciepło i są tak oceany i morza.
2010-01-03T20:44:20+01:00
W strefie umiarkowanej poniewaz jest to najlepsza strefa klimatyczan dla rozwoju organizmow