Odpowiedzi

2010-01-03T15:44:43+01:00
Pracowitość : rozpalenie ognia , zrobienie luku ,urzadzenie sobie jaskini , uprawa zboza

pomyslowosc : uprawa zboza , wzial psa , zalozyl gospodarstwo

zapobiegliwosc : gdy statek sie rozbil zabral potrzebne rzeczy , ocalil Pietaszka by mogl pomogl

reszty nie wymyslilem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:58:36+01:00
Samokontrola: Nie przestraszył sie ludożerców,
pracowitość: wykonanie sobie ubrani, zrobienie kalendarza, zrobienie leku, zrobienie jaskini, zrobienie narzędzi
zapobiegliwość: gdy statek sie rozbil zabral potrzebne rzeczy , ocalil Pietaszka by mogl pomogl, nie zabił ludożerców
pomysłowośc: zrobienie kalenarza, zrobienie narzędzi, spanie na drzewie w obawie przed zwierzętami