Odpowiedzi

2010-01-03T14:59:18+01:00
Prognoza pogody jest bardzo przydatna w codziennym życiu. Ludzie, którzy gdzieś wyjeżdżają, chcą wiedzieć, jakie warunki będą mieli na wyjeździe. W niektórych zawodach po prostu trzeba wiedzieć czy będzie padał deszcz, czy wiatr, przykładem takiej pracy jest żeglarz lub pilot.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:04:00+01:00
Prognoza pogody zdecydowanie ma duże znaczenie dla życia i działalności człowieka. Jest na to wiele przykładów. Dzięki prognozie możemy zaplanowac jakiś wyjazd na wczasy. Bez prognozy niektórzy ludzie nie mogliby wykonywac pewnych zawodów, które są zależne od pogody. Prognoza może przydac się np.dla murarzy, bo przecież nie będą budowac w nieodpowiednich warukach (np. deszcz). Jest wiele innych przykładów, wystarczy obejrzec się dookoła. ;)

Pozdro!
11 3 11