Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T14:56:29+01:00
W publikacjach naukowych podaje się nazwy w języku łacińskim, aby bez względu na narodowość czytelnika, każdy wiedział, o jakim gatunku mowa.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T14:57:03+01:00
Publikacje naukowe na temat jakiś tam gatunków czytają biolodzy, naukowcy i osoby głębiej interesujące się tym, więc gdy tekst jest tłumaczony z języka a na język b, tłumacz może nie znać dokładnej nazwy zwierzęcia opisywanego, a w języku łacińskim wszyscy się zorientują o co chodzi, tak samo jak w chemii nazwy pierwiastków podawane są w łacinie
1 4 1