Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:01:30+01:00
Chodzi bodajże o taki zapis: -2/(x-2) - 4
tak więc:

-2/(-2-2) - 4
-2/-4 - 4
2/4 - 4
1/2 - 4
-3½

to co "za czymś" robisz ze spacją jak to -4 za ułamkiem, a to co w jednym to razem (a jak są dwie rzeczy to używasz nawiasu) i będzie przejrzyście :)
2010-01-03T15:02:09+01:00
-2
________ - 4
x - 2

x≠2
dla argumentu -2 jest równa ?

(-2/-2-2)-4=(-2/-4)-4=(½)-4=-3½

Dla argumentu -2 jest równa -3½