Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T15:03:10+01:00
W lisciach doniczki oswietlanej zielona lampa poniewaz proces fotosyntezy odbywa sie pod wplywem czynnika zielonego.
2010-01-03T15:03:17+01:00
W tej której pokoju będzie białe światło bo daje on normalne kolory a nie byle jakie don fotosyntezy potrzebujemy białego swiatła
2010-01-03T15:03:24+01:00
We wszystkich doniczkach będzie zachodzić fotosynteza!!!